Witaj! Panel klienta

0509G03ABAKUS

szkło lusterka, lusterko zewnętrzne
SZKLO LUSTERKA LE CITROEN C4 04-10
Parametry:
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : niesferyczny
  • Nadruk optyczny : chromowy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 : ogrzewana
  • Strona zabudowy : z lewej
  • Rok modelowy od : 2004
  • Rok modelowy do : 2010
( brutto)
SKU 0509G03
Producent

Kłodnica
Towar dostępny od ręki
0
Magazyn 2.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0
Magazyn 3.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0

Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.

CITROEN: 8151JJ
ALKAR: 6433855
PRASCO: CI4247534
CITROEN: C4 coupe (LA_) (2004-11 » 2013-12), C4 I (LC_) (2004-11 » 2014-12)