Witaj! Panel klienta

0511M18ABAKUS

lusterko zewnętrzne
LUSTERKO PR CITROEN
Parametry:
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : zabarwiony na niebiesko
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : wypukły
  • Tryb pracy : elektryczny
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : składane elektrycznie
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : ogrzewany
  • Powierzchnia : zagruntowany
  • Strona zabudowy : z prawej
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : z pamięcią
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne : z czujnikiem temperatury
  • Rok modelowy od : 2008
  • Kolor : szary
  • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie : dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
( brutto)
SKU 0511M18
Producent

Kłodnica
Towar dostępny od ręki
0

Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.

CITROEN: 8153Y7
ALKAR: 6131852
DIEDERICHS: 4061424
PRASCO: CI5207323
CITROEN: C5 I (DC_) (2001-03 » 2005-03), C5 I Break (DE_) (2001-06 » 2004-09), C5 II (RC_) (2004-08 » 2008-09), C5 II Break (RE_) (2004-09 » 2008-08)