Witaj! Panel klienta

100-00-144ABAKUS

miska olejowa
MISKA OLEJOWA SMART
Parametry:
  • Materiał : Stal
( brutto)
SKU 100-00-144
Producent

Kłodnica
Towar dostępny od ręki
0
Magazyn 2.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0
Magazyn 3.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0

Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Elementy te nie pochodzą od producenta pojazdui mogą być przedmiotem projektu niebędącego własnościąAbakus.Mogą być one używane wyłącznie do napraw mających na celuprzywrócenie pojazdu do jego oryginalnego wyglądu.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.

BLIC: 0216-00-3502473P
KLOKKERHOLM: 3502473
OSSCA: 14542
POLCAR: 5095MO-1
TOPRAN: 408505
VAICO: V30-1800
VAN WEZEL: 2910070
SMART: CABRIO (450) (2000-03 » 2004-01), CITY-COUPE (450) (1998-07 » 2004-01), FORTWO Cabrio (450) (2004-01 » 2007-01), FORTWO coupe (450) (2004-01 » 2007-02)