Witaj! Panel klienta

3911M04ABAKUS

lusterko zewnętrzne
LUSTERKO PR TOYOTA
Parametry:
  • Tryb pracy : elektryczny
  • Strona zabudowy : z prawej
  • Kształt obudowy wtyczki : okrągły
  • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie : dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
  • Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie : dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
( brutto)
SKU 3911M04
Producent

Kłodnica
Towar dostępny od ręki
0
Magazyn 2.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0
Magazyn 3.
Zamówienia do 17:55 dostawa 1 trasa rano
0

Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.

TOYOTA: 8790102060
ALKAR: 6140261
VAN WEZEL: 5393806
TOYOTA: COROLLA (_E12_) (2001-01 » 2008-04)