0 242 240 618ŚWIECA ISKROWA FR6LTC
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Odstęp elektrod [mm] | 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Liczba zestyków | 3 |
99-75-0029ŚWIECA ISKROWA
nie podlega zwrotowi
Odstęp elektrod [mm] | 1 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 16 |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
Ciężar [kg] | 0,044 |
OE120/T10ŚWIECA ISKR. OE120
Odstęp elektrod [mm] | 0,6 |
Technika połączeń | SAE |
Wymiar gwintu | M14x1.25 |
Rozmiar klucza | 16 mm |
Jakość/Klasa | Nickel GE |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Techniczny numer informacyjny | RC89TMC |
Położenie elektrod [mm] | 5 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
Długość opakowania [cm] | 8,85 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
Opór od [kOhm] | 3 |
Opór do [kOhm] | 9 |
Wysięg [mm] | 3 |
K20TTŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
dla numeru OE | 1WT318110 |
Technika połączeń | Solid SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 43 |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Ciężar brutto [g] | 46 |
BKUR7ETŚWIECA ISKR. VAG BKUR7ET
nie podlega zwrotowi
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 19,0 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 1 kOhm |
Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 5,2 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
246892 VALEOŚWIECA ISKR.
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Długość gwintu [mm] | 19 |
Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |