0 258 005 717SONDA LAMBDA FORD JAGUAR
Mondeo III 2.5 V6, DB7 5,9 07.99- S-Type 3,0i /automat/ 4,0i AJ-V8 09.98- /TYŁ/ -4przew.-dł.393mm.
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 422 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258005729 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
ES20014-12B1SONDA LAMBDA FORD JAGUAR
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 414 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
DOX-1371SONDA LAMBDA FORD MAZDA
ESCORT VII (95-01), FIESTA V (01-08), FOCUS I (98-05), FUSION (02-), MONDEO II (96-00), TOURNEO Connect (02-), TRANSIT CONNECT (02-), MAZDA 2 (03-), MAZDA 2 (07-)
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 1035595 |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 101 |
| Ciężar brutto [g] | 131 |

25-76-0006SONDA LAMBDA FORD
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 393 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
ADJ137025SONDA LAMBDA JAGUAR
| sonda lambda | ogrzewana |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| dla numeru OE | XR 86938 |
| uwzględnić informację serwisową |
ADM57025SONDA LAMBDA FORD
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1.5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,120 |
| uwzględnić informację serwisową |
0 258 986 507SONDA LAMBDA FIAT FORD LANCIA
Uniwersalna sonda regulacyjna Brava/o,Marea,Lybra 1.6i 16V (182A4.000) 05.98-11.98 -4przew.-dł.610mm.
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES20151-12B1SONDA LAMBDA FORD
FORD Focus I, Galaxy I
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV002SONDA LAMBDA
NTK: 0039 wtyczka czarna
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 300 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV048SONDA LAMBDA
NTK: 0168, 0179, 0039, 1820, 0451, 0462, 0041, 0403, 1757, 1766, 1708, 0244, 0052, 0058, 0383, 1630, DŁUŻSZA 0057
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 393 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV101SONDA LAMBDA FORD FOCUS MONDEO III
NTK: 0039, 0383, 1630
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV575SONDA LAMBDA FORD FORD AUSTRALIA FORD USA JAGUAR
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 392 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Opór [Ohm] | 3,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
176361 FEBISONDA LAMBDA MAZDA
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Ciężar [kg] | 0,101 |
176363 FEBISONDA LAMBDA MAZDA
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,094 |
| dla numeru OE | CA09-18-861 |
6PA 358 103-381SONDA LAMBDA FORD MAZDA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ESL-FR-006 NTYSONDA LAMBDA FORD FIESTA 95-03,MONDEO II 96-00, MAZDA 2 03-07
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Numer seryjny | ESL-FR-006 |
ESL-MZ-000 NTYSONDA LAMBDA MAZDA 2 1.25, 1.4, 1.6 03-07, FORD FIESTA 1.25, 1.4, 1.6 02-
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Długość [mm] | 400 |
| Liczba przewodów | 4 |
| dla numeru OE | C201-18-861 |
| Numer seryjny | ESL-MZ-000 |
ESL-UV-001 NTYUNIWERSALNA SONDA LAMBDA ALFA ROMEO,AUDI,CHRYSLER,CITROEN,FIAT,FORD,HONDA,HYUNDA
| sonda lambda | sonda lambda |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Numer seryjny | ESL-UV-001 |

7.02604.60.0SONDA LAMBDA FORD
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
368470 VALEOSONDA LAMBDA
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
25-76-0010SONDA LAMBDA MAZDA
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Długość przewodu [mm] | 240 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 1S7F 9F472 AB |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
25-76-0015SONDA LAMBDA FORD
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
25-76-0018CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. FORD
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 800 |
| Kolor obudowy | biały |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wersja | 4 ZR-PLANAR |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |