0 258 006 978SONDA LAMBDA
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1760 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
0 258 986 615SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana, masa izolowana - 4 przewody
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77406/FAESONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Długość [mm] | 810 |
Kolor wtyczki | zielony |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
6PA 358 066-391SONDA LAMBDA VAG
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Długość przewodu [mm] | 1750 |
Liczba zestyków | 4 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
368003 VALEOSONDA LAMBDA
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1800 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
10-76-0068SONDA LAMBDA AUDI
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
dla numeru OE | 06C 906 265 A |
Długość [mm] | 810 |
Ciężar [kg] | 0,164 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 635 |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | brązowy |
Kolor obudowy | zielony |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wersja | ZR-PLANAR |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |