0 281 004 093SONDA LAMBDA HYUNDAI KIA
CRDi
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 360 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |

0 281 004 404SONDA LAMBDA RENAULT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 445 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
1.998.389SONDA LAMBDA VAG
A6 C6
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba przewodów | 5 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
177388 FEBISONDA LAMBDA BMW
1 (E87) 130i, 3 (E90) 325i/330i,
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 406 |
| Ciężar [kg] | 0,097 |
6PA 009 166-801SONDA LAMBDA BMW MINI
| sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Liczba zestyków | 6 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ESL-HY-513 NTYSONDA LAMBDA HYUNDAI I30 1.4CRDI,1.6CRDI 2011-,I40 1.7CRDI 2011-,IX35 1.7
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Numer seryjny | ESL-HY-513 |
368418 VALEOSONDA LAMBDA
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
| Liczba zestyków | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
53-76-0008SONDA LAMBDA VOLVO
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 360 |
| Liczba zestyków | 5 |
| Liczba przewodów | 5 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |