0 986 030 760ALTERNATOR REG.
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 67 |
Zacisk | B+(9,8),D+,W(M5) |
Długość [mm] | 160 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
5DR 004 241-151REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14V
(BOSCH) POLO,GOLF,JETTA,PASSAT,A80,A100,LT -81,T2 -80 (średnica piescienia ślizgowego alternatora 32mm)
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5DR 004 241-157REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Napięcie [V] | 12 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5DR 004 242-031REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14,5V
(BOSCH) POLO,GOLF,JETTA,PASSAT,A80,A100,LT -81,T2 -80 (średnica piescienia ślizgowego alternatora 32mm)
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie robocze [V] | 14,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
25-13-36020ALTERNATOR FORD
nie podlega zwrotowi
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Nowa część | |
Ciężar [kg] | 3,3 |