0 986 AG2 222SONDA LAMBDA HYUNDAI
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 570 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
ADG07027SONDA LAMBDA HYUNDAI
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 230 |
Ciężar [kg] | 0,138 |
uwzględnić informację serwisową |
31628 FEBISONDA LAMBDA HYUNDAI
Cerato, Sportage, Sportage 4x4
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 230 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
7.02604.80.0SONDA LAMBDA HYUNDAI KIA
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
52-76-0004SONDA LAMBDA HYUNDAI
PONY (X-2) 1.5 i 1989.10->1995.01
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,12953 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
dla numeru OE | 39210-24610 |
Długość przewodu [mm] | 330 |
Długość [mm] | 420 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
ES20170-12B1SONDA LAMBDA HYUNDAI
HYUNDAI Coupe 2.0L, Elantra 1.8L, 2.0L, Matrix 1.8L, Trajet 2.0L, Tucson 2.0L, KIA Ceed 2.0L, Cerato 2.0L, Sportage 2.0L
Długość przewodu [mm] | 220 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
368518 VALEOSONDA LAMBDA
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 250 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
52-76-0013SONDA LAMBDA HYUNDAI
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 240 |
Liczba zestyków | 4 |
Wersja | Planar |
Ciężar [kg] | 0,12 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |