ES20312-12B1SONDA LAMBDA MERCEDES
MERCEDES Classe A 168, Classe C 203, SLK 170, Vaneo 414
Długość przewodu [mm] | 280 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
09SKV619SONDA LAMBDA CHRYSLER MERCEDES-BENZ SMART
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 300 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV993SONDA LAMBDA TOYOTA CITROEN PEUGEOT
TOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 720, 89465-0H010, 894650H010
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175932 FEBISONDA LAMBDA MERCEDES
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,082 |
30-76-0024SONDA LAMBDA DB
nie podlega zwrotowi
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Liczba przewodów | 4 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 250 |
Ciężar [kg] | 0,128 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
99-76-0002CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. HONDA
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
sonda lambda | sonda planarna |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem zaciskowym |
Długość przewodu [mm] | 210 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem termokurczliwo-zaciskowym |
sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |