10819 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VAG
/TYŁ/ GOLF 4, BORA, NEW BEATLE, A3, OCTAVIA
Średnica wewnętrzna [mm] | 11 |
Materiał | Aluminium |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rozstaw otworów [mm] | 102 |
Ciężar [kg] | 0,28 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
uwzględnić informację serwisową |
18380 FEBIODBÓJ AMORTYZATORA VW AUDI
/TYŁ/ A3, GOLF 4, BORA
Grubość [mm] | 105 |
Materiał | PU (poliuretan) |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,1 |
19288 FEBIOSŁONA AMORTYZATORA VW/AUDI
Długość [mm] | 179,4 |
Materiał | PU (poliuretan) |
Średnica 1 [mm] | 39 |
Średnica 2 [mm] | 59,6 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,041 |
22142 FEBIOSŁONA AMORTYZATORA VW AUDI SEAT
Golf 4, A3, Leon
Szerokość [mm] | 59 |
Grubość [mm] | 180 |
Materiał | PP (polipropylen) |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,032 |
22986 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VW/AUDI/SEAT
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,28 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
uwzględnić informację serwisową |
37879 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA KPL. VW
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ciężar [kg] | 0,37 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
AD-VW-007 NTYG?RNE MOCOWANIE AMORTYZATORA VW GOLF IV 97-05, POLO 09-, BORA 98-05, FOX 05-, AU
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Numer seryjny | AD-VW-007 |
AD-VW-020 NTYG?RNE MOCOWANIE AMORTYZATORA AUDI A1 08-, TT 02- /TY?/
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
dla numeru OE | 1J0 513 353 B S1 |
Numer seryjny | AD-VW-020 |
108 242 TOPRANPODUSZKA AMORTYZATORA VAG
/TYŁ/ GOLF 4, BORA, NEW BEATLE, A3, OCTAVIA
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj korpusu | obudowa aluminiowa |
Liczba na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
Zamiana tylko w parach |