0 258 003 995SONDA LAMBDA FIAT VOLVO
Uno Uno 70 i.e. (146C1.000) 09.89-09.92 -3przew.-dł.885mm.
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 989 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986504 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
0 258 986 504SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana -3 przewody
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES10957-12B1SONDA LAMBDA ALFA ROMEO ROMEO
ALFA ROMEO 33 Sport Wagon, Alfasud, AUDI 200, CoupE, VOLVO 760, 440, 460, 480
Długość przewodu [mm] | 1670 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | ogrzewana |
77107/FAESONDA LAMBDA AUDI CITROEN FIAT HYUNDAI SEAT VOLVO
AUDI 80,100 2,0,2,2, V8 3,6 , SEAT IBIZA I 1,5i 1,7i 3przew.-975mm-3przew.-dł.975mm.
sonda lambda | ogrzewana |
Długość [mm] | 1000 |
Liczba zestyków | 3 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77003 |
175963 FEBISONDA LAMBDA VOLVO
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 980 |
Ciężar [kg] | 0,125 |
114 983 TOPRANSONDA LAMBDA
Liczba zestyków | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 1740 |
Długość całkowita [mm] | 1770 |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
Informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Zestaw pełny |
95-76-0001SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Średnica [mm] | 23,7 |
Długość [mm] | 995 |
Długość przewodu [mm] | 950 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 3 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |