0 258 006 589SONDA LAMBDA
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 870 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |

0 258 006 363SONDA LAMBDA VW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 820 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0 258 006 982SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1720 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |

ES20169-12B1SONDA LAMBDA AUDI SEAT VW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 954 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
DOX-2018SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 950 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 022906262AH |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 127 |
| Ciężar brutto [g] | 160 |
DOX-2047SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 925 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 06A906262BA |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 95 |
| Ciężar brutto [g] | 128 |
77905/FAESONDA LAMBDA VAG
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Długość [mm] | 1750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| dla numeru artykułu | 77032 |
77909/FAESONDA LAMBDA VAG
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Długość [mm] | 750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| dla numeru artykułu | 77032 |
77911/FAESONDA LAMBDA VAG
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Długość [mm] | 750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| dla numeru artykułu | 77032 |
7.05270.99.0SONDA LAMBDA VAG
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 940 |

40-76-0030CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. OPEL
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość całkowita [mm] | 1493 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0 258 986 602SONDA LAMBDA FIAT
Panda Nuova 1.1i (187A1.000), 1.2i 8V (188A4.000) 10.05- -4przew.-dł.310mm.
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77362/FAESONDA LAMBDA ALFA ROMEO LANCIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 900 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
7.05271.01.0SONDA LAMBDA AUDI SEAT VW
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 950 |
10-76-0061SONDA LAMBDA SEAT
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 625 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 021 906 262 C |
| Długość [mm] | 800 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |