0 258 003 313SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 916 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986502 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |

77107/FAESONDA LAMBDA AUDI CITROEN FIAT HYUNDAI SEAT VOLVO
AUDI 80,100 2,0,2,2, V8 3,6 , SEAT IBIZA I 1,5i 1,7i 3przew.-975mm-3przew.-dł.975mm.
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 1000 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77003 |

ADJ137007SONDA LAMBDA JAGUAR
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 985 |
| uwzględnić informację serwisową |
0 258 986 502SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
80,100,A6 2.6 (ABC) /bez kataliz./,Audi 80,100,A6,A8 2.8 (AAH) -3przew.-dł.710mm.
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES10240-12B1SONDA LAMBDA AUDI
FIAT Panda I, Uno
| Długość przewodu [mm] | 985 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV545SONDA LAMBDA AUDI FIAT VOLVO VW
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 985 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV546SONDA LAMBDA ALFA ROMEO AUDI CITROEN FIAT
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1670 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
24-76-0008SONDA LAMBDA FIAT
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 1250 |
| Liczba połączeń | 3 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |