0 258 003 373SONDA LAMBDA VOLVO
850 2,0-2,5
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 530 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986506 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
DOX-1535SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT VOLVO
850 2,0-2,5
dla numeru OE | 16287S |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 103 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 133 |
0 258 986 506SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
77340/FAESONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT RENAULT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość [mm] | 570 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
175831 FEBISONDA LAMBDA PEUGEOT
/ PSA / Xantia, Jumper, Evasion, Boxer
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ciężar [kg] | 0,102 |
dla numeru OE | 1628.8Z |
6PA 358 103-391SONDA LAMBDA CITROEN PEUGOT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
sonda lambda | ogrzewana |
Długość przewodu [mm] | 530 |
Liczba zestyków | 4 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
ESL-UV-000 NTYUNIWERSALNA SONDA LAMBDA ALFA ROMEO,BMW,CHRYSLER,CITROEN,DACIA,DODGE,FIAT,FORD,H
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Numer seryjny | ESL-UV-000 |
7.05270.36.0SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 540 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
22-76-0011SONDA LAMBDA PORSCHE PEUGEOT
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Ciężar [kg] | 0,14204 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |