0 258 003 019SONDA LAMBDA AUDI
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 989 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986502 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
0 258 003 957SONDA LAMBDA AUDI FIAT RENAULT VW
3-PRZEW.
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 1236 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986502 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
0 258 986 502SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
80,100,A6 2.6 (ABC) /bez kataliz./,Audi 80,100,A6,A8 2.8 (AAH) -3przew.-dł.710mm.
Liczba przewodów | 3 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES10242-12B1SONDA LAMBDA AUDI
AUDI 80 III
Długość przewodu [mm] | 1215 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | ogrzewana |
09SKV903SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 3 KABLE
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.13 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 13 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
1193800400sonda lambda
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 1236 |
sonda lambda | ogrzewana |
1193801100sonda lambda
Liczba przewodów | 3 |
Długość całkowita [mm] | 989 |
sonda lambda | ogrzewana |
10-76-0020SONDA LAMBDA AUDI VW
3 przewody / 1130 mm
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Kolor wtyczki | czarny |
dla numeru OE | 025 906 265 B |
Ciężar [kg] | 0,18644 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 1130 |
Liczba zestyków | 3 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 3 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |