0 258 010 032SONDA LAMBDA
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 760 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
DOX-0150SONDA LAMBDA ALFA ROMEO
147, 156 1.6i, 2.0i 16V TS -4przew.-dł.2020mm.
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 93 |
| Ciężar brutto [g] | 140 |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
6PA 358 066-401SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | sonda planarna |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
1193800500sonda lambda
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 620 |
| sonda lambda | ogrzewana |
1193801500sonda lambda
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| sonda lambda | sonda planarna |
1193802400sonda lambda
| Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 480 |
| sonda lambda | sonda planarna |
99-76-0002CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. HONDA
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| Długość przewodu [mm] | 210 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |