0 258 010 073SONDA LAMBDA AUDI
A4 121kW (AML) 4 przew. 1435mm
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1700 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
09SKV100SONDA LAMBDA AUDI SKODA VW
NTK: 1620
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV993SONDA LAMBDA TOYOTA CITROEN PEUGEOT
TOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 720, 89465-0H010, 894650H010
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77903/FAESONDA LAMBDA VAG
Długość [mm] | 1700 |
Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Liczba zestyków | 4 |
175875 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1700 |
Ciężar [kg] | 0,150 |
ESL-AU-003 NTYSONDA LAMBDA AUDI A4 2.4 1998-,2.8 1999-,A6 2.4 1998-/REGULACYJNA/
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-AU-003 |
99-76-0002CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. HONDA
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
sonda lambda | sonda planarna |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem zaciskowym |
Długość przewodu [mm] | 210 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem termokurczliwo-zaciskowym |
sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |