09SKV020SONDA LAMBDA
NTK: 0194
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 410 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV553SONDA LAMBDA AUDI
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 425 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV903SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 3 KABLE
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.13 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 13 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77003/FAESONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana -3 przewody
| Długość [mm] | 300 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Opór [Ohm] | 5,5 |
| Liczba połączeń | 3 |
| Wersja | Zr |
| Masa podłączona | |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu |
177409 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
10-76-0048SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 078 906 265 D |
| Długość [mm] | 410 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Liczba zestyków | 3 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |