DOX-0150SONDA LAMBDA ALFA ROMEO
147, 156 1.6i, 2.0i 16V TS -4przew.-dł.2020mm.
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 93 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 140 |
DOX-2018SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
dla numeru OE | 022906262AH |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 950 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 127 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 160 |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV993SONDA LAMBDA TOYOTA CITROEN PEUGEOT
TOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 720, 89465-0H010, 894650H010
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
7.05270.99.0SONDA LAMBDA VAG
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 940 |
10-76-0094SONDA LAMBDA FORD
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Długość przewodu [mm] | 1540 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,121 |
Długość [mm] | 1690 |
dla numeru OE | 07D 906 262 B |
Długość całkowita [mm] | 1720 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |