09SKV677SONDA LAMBDA AUDI PORSCHE SEAT SKODA VW
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1000 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV061SONDA LAMBDA
NTK: 1784, 0048, 0050, 1337, 1884, 0051, 1776, 1345, 1721, 1723, 1725
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 971 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV712SONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 595 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV716SONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 721 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV904SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
09SKV991SONDA LAMBDA AUDI A3 A4 A6 A8 SEAT LEON SKODA
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
177444 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 755 |
Ciężar [kg] | 0,121 |
10-76-0154SONDA LAMBDA VW
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba przewodów | 4 |
Układ wydechowy | za katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 450 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |