0 242 235 797ŚWIECA ISKR. FR7DE2
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Liczba zestyków | 1 |
K20PRUŚWIECA ISKR.K20PRU
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 5960.F0 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | K20TT |
K20TTŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT318110 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IK20TT, IK20 |