0 258 005 322SONDA LAMBDA BMW
520i (M50B20) 09.92-08.95 /Siemens/ -4przew.-dł.1408mm.
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1450 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986503 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |

0 258 005 324SONDA LAMBDA BMW
BMW E36 316,318,320,325 4przew.-540mm-4przew.-dł.540mm.
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 570 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986503 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
0 258 986 503SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana, masa izolowana - 4 przewody
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES10290-12B1SONDA LAMBDA BMW
BMW 318I, 318IC, 318IS, 318TI, 325I L6, 325IS L6, 530I V8, 840CI V8, M3 L6
| Długość przewodu [mm] | 425 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | ogrzewana |
77008/FAESONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana -4 przewody
| Długość [mm] | 300 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Opór [Ohm] | 5,5 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Wersja | Zr |
| Masa podłączona | |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu |
77172/FAESONDA LAMBDA BMW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 320 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
ESL-BM-007 NTYSONDA LAMBDA BMW E36 316,318,320 1990-/REGULACYJNA/
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Długość całkowita [mm] | 360 |
| Liczba przewodów | 4 |
20-76-0003SONDA LAMBDA BMW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
20-76-0005SONDA LAMBDA BMW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |