ADV180101KOREK MISKI OLEJU AUDI
A3 (8L1) 1996.09-> 2003.05
Długość [mm] | 30 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 18 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
15374 FEBIKOREK SPUSTU OLEJU VW AUDI
A2, A4, A6, GOLF4, BORA, PASSAT 96-, SHARAN
Długość [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową |
177059 FEBIMISKA OLEJOWA VW AUDI
Długość [mm] | 417 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Ciężar [kg] | 1,547 |
Informacja uzupełniająca | z otworem na czujnik poziomu oleju |
48871 FEBIKOREK MISKI OLEJU SEAT
LEON (1P1) 1.6 TDI 2005.05->2012.12
Długość [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową |
118 123 TOPRANMISA OLEJU POD CZUJNIK POZIOMU
Materiał miski olejowej | blacha stalowa |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Informacja uzupełniająca | z otworem na czujnik poziomu oleju |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | bez uszczelki miski olejowej |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą spustową oleju |
Informacja uzupełniająca | z trzpieniem stojącym |
Powierzchnia | pokryty proszkowo |
Powierzchnia | lakierowane na czarno |
Powierzchnia | Powleczony KTL (katodowe lakierowanie zanurzeniowe) |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |