12850/FAECZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU VAG
Audi , Seat, Skoda, VW silniki 2.0 TFSI/FSI
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Liczba zestyków | 2 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Ciśnienie [bar] | 1,40 | 
SW90055CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU VAG
silniki 2.0 TFSI/FSI
| Ciśnienie [bar] | 1,5 | 
| Kolor obudowy | czarny | 
| Wymiar gwintu | M10 | 
| Rozmiar klucza | 24.0 | 
| Liczba zestyków | 2 | 

6ZL 008 280-101CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU VAG
silniki 2.0 TFSI/FSI
| Napięcie [V] | 12 | 
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 | 
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | 
| Natężenie prądu [A] | 0,150 | 
| Tolerancja [%] | 15 | 
| Wymiar gwintu | M10x1 | 
| Rozmiar klucza | 24 | 
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 | 
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 | 
| Liczba zestyków | 2 | 
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny | 
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! | 
10-73-0086CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Wymiar gwintu | M10 x 1 | 
112 100 TOPRANCZUJNIK CISNIENIA OLEJU
| Tryb pracy | hydrauliczny | 
| Oznaczenie koloru | czarny | 
| Wymiar gwintu | M 10 | 
| Skok gwintu [mm] | 1 | 
| Punkt włączania od [bar] | 1,2 | 
| Punkt włączania do [bar] | 1,6 | 
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
OS3596 VERNETCZUJNIK CISNIENIA OLEJU
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 | 
| Wymiar gwintu | M10x1.0 | 
| Rodzaj czujnika | typ czujnika otwarty |