ADC49157POMPA WODY HYUNDAI
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Materiał uszczelnienia | papier |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Liczba zębów | 22 |
liczba skrzydeł/łopatek | 8 |
Ciężar [kg] | 1,004 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
ADK89122POMPA WODY SUZUKI
Materiał wirnika pompy wody | Metal |
Materiał uszczelnienia | papier |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Liczba zębów | 20 |
liczba skrzydeł/łopatek | 8 |
Ciężar [kg] | 0,889 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
09262 FEBIPOMPA WODY CITROEN PEUGEOT FIAT
JUMPER/DUCATO/BOXER 2.0i 1.9TD 94-
Materiał wirnika pompy wody | Metal |
Materiał uszczelnienia | papier |
Materiał | Odlew aluminiowy |
Liczba zębów | 20 |
liczba skrzydeł/łopatek | 8 |
Ciężar [kg] | 0,889 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
dla numeru OE | 1201.91 |
uwzględnić informację serwisową |
PA391POMPA WODY CITROEN FIAT PEUGEOT
200 II (XW) Coupe 218 D 218 TD 205 II (20A C) 1.8 TD 1.9 D 306 (7B N3) 1.8 D 1.9 D 1.9 D SLD 1.9 SLD 2.0 16v 2.0 XSi 306 (7D N35) Cabrio 2.0 306 (N5) Break 1.8 D 1.9 D 1.9 SLD 306 Van 1.8 D 1.9 D 1.9 STD
Liczba zębów | 20 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
Średnica koła pasowego pompy wody [mm] | 59,258 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 69 |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Materiał wirnika pompy wody | Metal |
P836POMPA WODY CITROEN
306/406 2.0/16V, XSANTIA 2.0 16V
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba zębów | 20 |
Średnica koła łopatkowego [mm] | 69 |
liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
720 163 TOPRANPOMPA WODY
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Liczba zębów | 20 |
Informacja uzupełniająca | z kołem zębatym |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |