OE025/T10ŚWIECA ISKR. OE025
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN8VTYC4 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 1 |
| Opór do [kOhm] | 2 |
| Wysięg [mm] | 1,4 |
OE027/T10ŚWIECA ZAPŁONOWA OE027/T10 /RN10VTYC4/
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN10VTYC4 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 1 |
| Opór do [kOhm] | 2 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
W16EPB10ŚWIECA ISKR. VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 101-000-005AE |
| Technika połączeń | Removable SAE |
| Rozmiar klucza | 20.6 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 56 |
| Ciężar brutto [g] | 59 |
| artykuł alternatywny | W16TT |
W16TTŚWIECA ISKR.TWINTIP W16TT
Chevrolet (Daewoo) Matiz, Vauxhall Astra , można stosować w zamian za : V-LINE : 6,8,9,15,21,22
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT118110 |
| Technika połączeń | Crimped SAE |
| Rozmiar klucza | 20.6 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 58 |
| Ciężar brutto [g] | 61 |
| artykuł alternatywny | IW16TT, IW16 |
BP5ETŚWIECA ISKR. VAG BP5ET
nie podlega zwrotowi
| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | nieodkłócony |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 5,2 |
BPR5EIXŚWIECA ISKR. BMW,HONDA,MAZDA,OPEL BPR5EIX
nie podlega zwrotowi
| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |