DOX-0117SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 103 |
| Ciężar brutto [g] | 152 |
DOX-1360SONDA LAMBDA PEUGEOT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 555 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 1628YK |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 102 |
| Ciężar brutto [g] | 132 |
77281/FAESONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
106,206,306,307,Partner Combi 1.4i TU3JP+ <KFX>, 307,406 1.8 16V EW7J4 -4przew
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 600 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
FT54107SONDA LAMBDA FIAT FIORINO 07- 1.4
| Długość przewodu [mm] | 640 |
| sonda lambda | ogrzewana |
FT54107 FASSONDA LAMBDA FIAT FIORINO 07> 1.4
| Długość przewodu [mm] | 640 |
| sonda lambda | ogrzewana |
6PA 358 066-261SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość przewodu [mm] | 600 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
6PA 358 103-391SONDA LAMBDA CITROEN PEUGOT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
22-76-0008SONDA LAMBDA PEUGEOT
306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.4 1993.01->2003.10
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kolor wtyczki | zielony |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 96 369 687 80 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Długość [mm] | 600 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |