0 258 986 615SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana, masa izolowana - 4 przewody
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
ES20309-12B1SONDA LAMBDA CITROEN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 1410 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV039SONDA LAMBDA
NTK: 1814, 1815, 1818,
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1490 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV704SONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1900 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77005/FAESONDA LAMBDA UNIWERSALNA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 300 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M 18x1,5 |
| Wersja | Zr Planar |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu |
175832 FEBISONDA LAMBDA CITROEN
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1300 |
26171 FEBISONDA LAMBDA CITROEN PEUGEOT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1300 |
42-76-0013SONDA LAMBDA CITROEN
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |