0 258 006 513SONDA LAMBDA NISSAN
Micra, Tilda , X-Trail ,
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 315 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
ES20172-12B1SONDA LAMBDA NISSAN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
DOX-2014SONDA LAMBDA NISSAN
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 226908U300 |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 100 |
| Ciężar brutto [g] | 133 |
09SKV692SONDA LAMBDA NISSAN
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 315 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
7.05271.37.0SONDA LAMBDA NISSAN
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
368020 VALEOSONDA LAMBDA
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
38-76-0022SONDA LAMBDA NISSAN
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| dla numeru OE | 226A0 8U300 |
| Długość [mm] | 500 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |