ADK87038SONDA LAMBDA SUZUKI
SX4 1.5i 16V, 1.6i 16V 2006-> PRZED KATALIZATOREM
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 370 |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| uwzględnić informację serwisową |
DOX-0351SONDA LAMBDA SUZUKI
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 485 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 1821370H02 |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 93 |
| Ciężar brutto [g] | 126 |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
107606 FEBISONDA LAMBDA SUZUKI
SX4 sedan (GY) 1.6 (RW 416) 2007.10->
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 370 |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
ESL-SU-000 NTYSONDA LAMBDA SUZUKI SX4 1.5I 16V,1.6I 16V 2006-/REGULACYJNA/
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Numer seryjny | ESL-SU-000 |
64-76-0008SONDA LAMBDA SUZUKI
LIANA kombi (ER) 1.3 2001.07->2007.12
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Kolor wtyczki | czarny |
| dla numeru OE | 18213-57KA0-000 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość [mm] | 400 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |