42008X ABSCYLINDEREK HAMULC. SKODA FABIA 99-
Średnica [mm] | 19 |
system hamulcowy | FAG |
Materiał | Aluminium |
Wymiar gwintu | 1x M10x1.0 |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 11 |
sparowany numer artykułu | 42008X |
Ciężar [kg] | 0,13 |
03619 FEBICYLINDEREK HAMULC. SEAT CORDOBA, IBIZA
stara wersja wykonania | |
Średnica tłoka [mm] | 19,1 |
Materiał | Żeliwo szare |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Ciężar [kg] | 0,195 |
06112 FEBICYLINDEREK HAMULC. SKODA OCTAVIA 96-06
nowa wersja wykonania | |
Średnica tłoka [mm] | 19,1 |
Materiał | Aluminium |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Ciężar [kg] | 0,2 |
50H9014-JPNCYLINDEREK HAMULC. SKODA ALU
SKODA FABIA I , II , III
Materiał | Aluminium |
Średnica [mm] | 19 |
Wymiar gwintu | 1x M10x1.0 |
system hamulcowy | FAG |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 10,5 |
1110033 KAMOKACYLINDEREK HAMULC. TYŁ (ŻELIWO) SEAT CORDOBA 93-09
SEAT CORDOBA 93-09, IBIZA 96-16, VW POLO 17-, UP 12-20
Strona zabudowy | Oś tylna |
Materiał | Żeliwo szare |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 10 |
Średnica tłoka [mm] | 19 |
system hamulcowy | FAG |
5B2055CYLINDEREK HAMULC. SKODA FABIA 99-
Materiał | Aluminium |
Średnica [mm] | 19,1 |
Wymiar gwintu | 1x M10x1.0 |
system hamulcowy | FAG |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 10,5 |
103 064 TOPRANCYLINDEREK HAMULCOWY
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Materiał | Aluminium |
Średnica tłoka [mm] | 19,05 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Informacja uzupełniająca | z zaworem odpowietrzającym |
Układ hamulcowy | dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
104 230 TOPRANCYLINDEREK HAMULCOWY
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Materiał | Odlew staliwny |
Średnica tłoka [mm] | 19,05 |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Informacja uzupełniająca | z zaworem odpowietrzającym |
Układ hamulcowy | dla pojazdów z hamulcami bębnowymi z tyłu |
Przestrzegać ilości napełnienia systemu |