02SKV242POMPA PALIWA ZES. NAPR.
VW/AUDI/SKODA/SEAT 1.0-3.2 11.96-12.06
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 50 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Wydatek [l/h] | 85 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Gwarancja | 4 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,68 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Długość 1 [mm] | 99 |
| Długość 2 [mm] | 136 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
02SKV711POMPA PALIWA VW, SKODA
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Gwarancja | 4 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 1,48 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
1115203000pompa paliwa
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
8400030 KAMOKAPOMPA PALIWA ELEKTR. Z MODUŁEM ZASILAJĄCYM AUDI A3
AUDI A3 96-07, TT 98-06, FORD GALAXY 95-06, SEAT AROSA 97-04, IBIZA 93-07, LEON 99-12, TOLEDO 91-09, VW BORA 98-05, GOLF 91-05, LUPO 98-05, NEW BEETLE 98-10, POLO 95-01
| dla numeru OE | 1J0 919 051 B |
7.02550.54.0POMPA PALIWA ZES. NAPR. FORD VW
| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 110,2 |
| Długość całkowita [mm] | 140 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Liczba połączeń | 2 |
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Ciśnienie [psi] | 43,5 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
10-09-0809POMPA PALIWA AUDI
| Średnica [mm] | 121 |
| Długość [mm] | 255 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
| Ciśnienie [psi] | 43,5 |
| Liczba połączeń | 2 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | z kołyską |
| Prąd znamionowy [A] | 8 |
10-09-0809-2POMPA PALIWA AUDI VW
| Ciśnienie [bar] | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez czujnika poziomu paliwa |
| Informacja uzupełniająca | bez kołyski |
| Tryb pracy | elektryczny |