ES10921-11B1SONDA LAMBDA VAG
Długość przewodu [mm] | 950 |
sonda lambda | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
ES10921-12B1SONDA LAMBDA AUDI BMW
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość przewodu [mm] | 950 |
sonda lambda | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
ES11015-12B1SONDA LAMBDA VAG
AUDI, SKODA
Długość przewodu [mm] | 340 |
sonda lambda | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
09SKV868SONDA LAMBDA AUDI BMW MERCEDES SEAT SKODA VW
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 520 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 5 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV871SONDA LAMBDA AUDI BMW MERCEDES SEAT SKODA VW
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 400 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 5 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV915SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 5 KABLI (CZERWONY)
Uniwersalna 5 kabli - z czerwonym przewodem
sonda lambda | sonda lambda |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177447 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 6 |
Długość przewodu [mm] | 907 |
Ciężar [kg] | 0,130 |
6PA 009 166-841SONDA LAMBDA VAG
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Długość przewodu [mm] | 800 |
Liczba zestyków | 6 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
10-76-0049SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 5 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 1510 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
sonda lambda | sonda lambda szerokopasmowa |
Ciężar [kg] | 0,155 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |