24.3541-8086ZACISK HAMULCOWY
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Średnica tłoka [mm] | 54 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
system hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | 24.3541-8085.5 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.0101-5407.2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.8116-0129.1 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.8116-0292.1 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.8171-0008.1 |
Dostępne MAPP-Code |
24.3541-8086.5ZACISK HAMULC.
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Średnica tłoka [mm] | 54 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika |
system hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | 24.3541-8085.5 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.0101-5407.2 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.8116-0129.1 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.8116-0292.1 |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 11.8171-0008.1 |
Dostępne MAPP-Code |
BHW344EZACISK HAMULC. SAAB
Materiał | Żeliwo |
Ograniczenia producenta | ATE |
Średnica tłoka [mm] | 54 |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
sparowany numer artykułu | BHW343E |
Przestrzegać danych technicznych |
421522 ABSZACISK HAMULC. SAAB 900 II 93-98 PP
Średnica tłoka [mm] | 54 |
system hamulcowy | ATE |
sparowany numer artykułu | 421521 |
Ciężar [kg] | 3,42 |
Materiał | Żeliwo szare |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 94 |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 23,9 |
46SKV432ZACISK HAM. PRZOD PRAWY
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
system hamulcowy | ATE |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Rozstaw śrub mocujących [mm] | 94 |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 46SKV431 |
Ciężar [kg] | 3,37 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 24 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 54 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |