ES10977-12B1SONDA LAMBDA VAG
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość przewodu [mm] | 1440 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV601SONDA LAMBDA AUDI VW
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1440 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV613SONDA LAMBDA SEAT VW
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1460 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175890 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1500 |
| Ciężar [kg] | 0,178 |
07.39.040 TRUCKTECSONDA LAMBDA AUDI
| dla numeru OE | 021 906 265 AC |
| sonda lambda | ogrzewana |
10-76-0028SONDA LAMBDA AUDI VW
4 przewody / 1400 mm
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 1290 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| dla numeru OE | 021 906 265 AA |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 1400 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
10-76-0035SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| dla numeru OE | 021 906 265 AC |
| Długość [mm] | 1440 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 1500 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |