DOX-2030SONDA LAMBDA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1900 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 030906262N |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 115 |
| Ciężar brutto [g] | 148 |
09SKV624SONDA LAMBDA AUDI SEAT SKODA VW
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1670 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177511 FEBISONDA LAMBDA VW AUDI
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1760 |
| Ciężar [kg] | 0,155 |
114 983 TOPRANSONDA LAMBDA
| Liczba zestyków | 4 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 1740 |
| Długość całkowita [mm] | 1770 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Wymiar gwintu | M 18 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
| Informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
| Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
| Informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
| Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Zestaw pełny |
30-76-0046CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. VW
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Kolor wtyczki | biały |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 460 |
| dla numeru OE | 1355420218 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 355 |
| Kolor obudowy | biały |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |