51138 BIRTHPODUSZKA AMORTYZATORA PEUGEOT
Wysokość [mm] | 67 |
Szerokość [mm] | 118 |
Masa [g] | 500 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M 8X1,25 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
Parametr twardości Shore A dla korpusu | 60 |
52271 BIRTH27115*PODUSZKA AMORTYZATORA PEUGEOT
Wysokość [mm] | 67 |
Szerokość [mm] | 118 |
Masa [g] | 490 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 11 |
Parametr twardości Shore A dla korpusu | 60 |
27114 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA PEUGEOT
Przód, koła 16 cali 407 04-
Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M8 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 22,5 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,500 |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
37961 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA PEUGEOT
Przód, koła 16 cali 407 04- (z nakretkami)
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,493 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
AD-CT-008 NTYG?RNE MOCOWANIE AMORTYZATORA CITROEN C5 III 08-, PEUGEOT 407 04-, 508 2.2HDI 10-
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Numer seryjny | AD-CT-008 |
2650002PODUSZKA AMORTYZATORA PEUGEOT
Strona zabudowy | Oś przednia |
dla numeru OE | 5038E5 |
TED74585 TEDPODUSZKA AMORTYZATORA PEUGEOT
407
wymagana liczba | 2 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Ciężar [kg] | 0,46 |
722 654 TOPRANPODUSZKA AMOR.
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Liczba na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
Zamiana tylko w parach |
722 850 TOPRANPODUSZKA AMOR.
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Liczba na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego |
Zamiana tylko w parach |