ES11000-12B1SONDA LAMBDA AUDI RENAULT
AUDI 80, RENAULT Espace II
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV063SONDA LAMBDA
NTK: 1898, 1805, 0162, DŁUŻSZA 0204
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 670 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV547SONDA LAMBDA AUDI FIAT LANCIA PEUGEOT RENAULT
AUDI FIAT LANCIA PEUGEOT RENAULT SAAB SKODA VOLVO VW
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 710 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,16 |
| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV903SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 3 KABLE
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.13 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 13 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
07.39.041 TRUCKTECSONDA LAMBDA AUDI VW
| dla numeru OE | 051 906 265 C |
| sonda lambda | ogrzewana |
10-76-0023SONDA LAMBDA AUDI VW
nie podlega zwrotowi
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 360 |
| dla numeru OE | 048 906 265 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 500 |
| Liczba zestyków | 3 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |