JTC2203WAHACZ BMW
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
| Długość [mm] | 298 |
| Średnica [mm] | 12,2 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| sparowany numer artykułu | JTC2202 |
211568 ABSWAHACZ BMW P
| Wymiar stożka [mm] | 18,8 |
| Informacja uzupełniająca | z przegubem nośnym / prowadzącym |
| Informacja uzupełniająca | z poduszką gumową |
| Materiał | Odlew staliwny |
| Długość [mm] | 298 |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| seryjny | |
| Wymiar gwintu | M14X1,5 RHT |
| sparowany numer artykułu | 211567 |
821105510WAHACZ BMW X3
X3 (F25)
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Materiał | Odlew staliwny |
171606 FEBIWAHACZ BMW P
X3 Series (F25) (10-17) OŚ PRZEDNIA
| sparowany numer artykułu | 171607 |
| Długość [mm] | 298 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
| Materiał | Stal |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 1,499 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką zabezpieczającą |
| Informacja uzupełniająca | z łożyskiem |
| Informacja uzupełniająca | z przegubem nośnym / prowadzącym |
| uwzględnić informację serwisową |

37545 01WAHACZ BMW P
X3, X4
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Materiał | Odlew staliwny |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 37781 01 |
| sparowany numer artykułu | 37544 01 |
30Z9189-OYOWAHACZ BMW P
BMW X3 (F25) 10->
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | za osią |
| Strona zabudowy | na dole |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Wymiar gwintu | M14X1,5 RHT |
| Wymiar stożka [mm] | 18,8 |
95.99509.1WAHACZ BMW P
X3, X4
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 297,5 |
| Ciężar [kg] | 1,481 |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | na dole |
| sparowany numer artykułu | 95-99509-2 |