368022 VALEOSONDA LAMBDA
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
ADG070103SONDA LAMBDA KIA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
1.998.260SONDA LAMBDA HYUNDAI KIA
ATOS (MX) 1.0/1.1, i10 I (PA) 1.1
Długość przewodu [mm] | 570 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.235 |
107593 FEBISONDA LAMBDA KIA
RIO III (UB) 1.4 CVVT 2011.09->
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | z przodu |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
175869 FEBISONDA LAMBDA KIA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 560 |
Ciężar [kg] | 0,091 |
ESL-HY-519 NTYSONDA LAMBDA HYUNDAI I30 1.4,1.6 2009-,IX20 1.4,1.6 2010-,KIA SOUL 1.6 20
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-HY-519 |
52-76-0019SONDA LAMBDA HYUNDAI
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 505 |
Ciężar [kg] | 0,115 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
53-76-0007CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. KIA
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 550 |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |