51094 BIRTH32822*PODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI
Masa [g] | 460 |
Strona zabudowy | tylna oś po obydwu stronach |
32822 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI
nowa wersja wykonania | |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Kształt | okrągły |
Ciężar [kg] | 0,36 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
uwzględnić informację serwisową |
36871 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI
tył
Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Kształt | okrągły |
Ciężar [kg] | 0,33 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
uwzględnić informację serwisową |
37893 FEBIPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI
A1 quattro (8X), A3 (8P), A3 quattro (8P), Q3 (8U), Q3 quattro (8U), RS3 quattro (8P), RSQ3 quattro (8U), S3 quattro (8P), TT Coupe (8J), TT Coupe quattro (8J), TT Roadster (8J), TT Roadster quattro (8J), TTRS Coupe quattro (8J), TTRS Roadster quattro (8J
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Kształt | okrągły |
Ciężar [kg] | 0,49 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
GH-369954PODUSZKA AMORTYZATORA TYŁ
VW PASSAT 2005-, SKODA SUPERB 2009- /KSZTAŁT OKRĄGŁY/
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
113 415 TOPRANPODUSZKA AMORTYZATORA VW AUDI
tył
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj korpusu | obudowa aluminiowa |
Kształt | okrągły |
Liczba na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
Zamiana tylko w parach |
116 386 TOPRANPODUSZKA AMOR. TYL L/P
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Strona zabudowy | góra |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj korpusu | obudowa aluminiowa |
Kształt | okrągły |
Liczba na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Łożysko toczne nie jest wymagane |
Zamiana tylko w parach |