7001 BIRTHOSŁONA GUMOWA, PRZEGUB NAPĘDOWY
| Wysokość [mm] | 85 |
| Masa [g] | 70 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 25 |
| Średnica 2 [mm] | 60 |
| Materiał | Guma |
| Parametr twardości Shore A dla korpusu | 60 |
7190/KM BIRTHOSŁONA GUMOWA, PRZEGUB NAPĘDOWY - KIT
| Wysokość [mm] | 81 |
| Masa [g] | 175 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 25 |
| Średnica 2 [mm] | 62 |
| Materiał | Guma |
| Parametr twardości Shore A dla korpusu | 60 |
03311 FEBIOSŁONA PRZEGUBU KPL. FORD
/WEW./ SIERRA, SCORPIO
| Długość [mm] | 81 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
03312 FEBIOSŁONA PRZEGUBU FORD
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 81 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
04429 FEBIOSŁONA PRZEGUBU BMW
| Długość [mm] | 82 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61 |
14296 FEBIOSŁONA PRZEGUBU FIAT
| Długość [mm] | 81 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
14297 FEBIOSŁONA PRZEGUBU ALFA/FIAT/LANCIA
| Długość [mm] | 81 |
| Materiał | Guma |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze smarem |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61 |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Informacja uzupełniająca | z opaskami zaciskowymi |
| uwzględnić informację serwisową |
300 829 TOPRANOSLONA PRZEGUBU HOM.
| Materiał osłony | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 82 |