028 PI 00118 000TŁOK VW
KOMPLETNY
| Średnica cylindra [mm] | 76,51 |
| Długość [mm] | 50,2 |
| Wielkość kompresji [mm] | 29,2 |
| Długość trzpienia [mm] | 52 |
| Średnica sworznia [mm] | 19 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 4,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 0,8 |
| Powierzchnia | utwardzany przez utlenianie anodowe |
| Informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| Wysokość płomienia [mm] | 5,7 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Numer seryjny | 76 L 135 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,07 |
| Numer komponentu | 1. R 1.2 N |
| Numer komponentu | 2. M 1.2 |
| Numer komponentu | 3. 3S 2.0 N |
| Ciężar netto [g] | 243 |
| Długość opakowania [cm] | 8,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,50 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,60 |
028 PI 00118 002TŁOK VW
KOMPLETNY
| Średnica cylindra [mm] | 77,01 |
| Długość [mm] | 50,2 |
| Wielkość kompresji [mm] | 29,2 |
| Długość trzpienia [mm] | 52 |
| Średnica sworznia [mm] | 19 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 4,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 0,8 |
| Powierzchnia | utwardzany przez utlenianie anodowe |
| Informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| Wysokość płomienia [mm] | 5,7 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Numer seryjny | 76 L 135 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,07 |
| Numer komponentu | 1. R 1.2 N |
| Numer komponentu | 2. M 1.2 |
| Numer komponentu | 3. 3S 2.0 N |
| Ciężar netto [g] | 243 |
| Długość opakowania [cm] | 8,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,50 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,60 |
87-429900-00TŁOK AUDI VW
STD VW CAXA/CAXC
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 4,5 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,045 |
| Wielkość kompresji [mm] | 29,2 |
| Wysokość [mm] | 48,2 |
| Średnica cylindra [mm] | 76,5 |
| Średnica sworznia [mm] | 19 |
| Długość trzpienia [mm] | 52 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 3,6 |
| Numer komponentu | 08-429900-00 |
| Powierzchnia | utwardzany przez utlenianie anodowe |
| Wymiar standardowy [STD] |