W413315 DKMŁOŻYSKO KOŁA CITROEN JUMPER 02- PEUGEOT BOXER 02- FIAT DUCATO 02
| Szerokość [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |

FT22069LOZYSKO KOLA DUCATO 02- PRZ. KPL 18Q MAX
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Szerokość [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
100747 FEBIŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY PEUGEOT
| Szerokość [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko stożkowe kulkowe |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 1,63 |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką osiową |
IJS-10-1214ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY PEUGEOT
BOXER Autobus (244, Z_) 2.0
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,7 |
| Szerokość [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
10L9115-JPNŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY CITROEN FIAT
PRZÓD / JUMPER, DUCATO, BOXER
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Szerokość [mm] | 60,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90,0 |
5600121 KAMOKAZESTAW ŁOŻYSK KOŁA PRZÓD (WYM.55/90/60)
CITROEN JUMPER 02-, FIAT DUCATO 02-, PEUGEOT BOXER 02-
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Szerokość [mm] | 60 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
KLP-CT-018 NTYZESTAW ?O?YSK KO?A PRZ?D CITROEN JUMPER/FIAT DUCATO 01-06 /1800KG/
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Szerokość [mm] | 60 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| Numer seryjny | KLP-CT-018 |
VKBA 3690ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY CITROEN
JUMPER, DUCATO, BOXER
| Szerokość [mm] | 60 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
R141.03ŁOŻYSKO, ZESTAW NAPRAWCZY PIASTY PEUGEOT P
WYMIARY 90X55X60 Boxer, Jumper Ducato 1800kg 2006/07-
| Moment dokręcenia [Nm] | 500 |