ES20236-12B1SONDA LAMBDA FIAT
FIAT Bravo, Brava, Cinquecento, Seicento
Długość przewodu [mm] | 385 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
ES20302-12B1SONDA LAMBDA FIAT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość przewodu [mm] | 300 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
ES20303-12B1SONDA LAMBDA LAND
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość przewodu [mm] | 540 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
DOX-0120SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 100 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 149 |
DOX-1544SONDA LAMBDA FIAT
FIAT BRAVA / BRAVO (95-02), CINQUECENTO (91-99), PUNTO (93-00), SEICENTO (98-10)
dla numeru OE | 46455802 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 375 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 93 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 123 |
77159/FAESONDA LAMBDA FIAT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
Długość [mm] | 450 |
Liczba zestyków | 4 |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77008 |
177379 FEBISONDA LAMBDA FIAT
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Ciężar [kg] | 0,091 |
7.02604.47.0SONDA LAMBDA FIAT LANCIA
sonda lambda | ogrzewana |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
24-76-0010SONDA LAMBDA FIAT
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 4 |
Ciężar [kg] | 0,119 |
dla numeru OE | 46 455 802 |
Długość [mm] | 450 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba połączeń | 4 |
Oznaczenie koloru | czarny |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |