230749 ABSKOŃCÓWKA DRĄŻKA OPEL CORSA D, FIAT L
Nemo, Bipper, Mito, Punto, Fiorino, Qubo, Linea, Grande Punto, Corsa, Corsa (05-16)
| Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
| Wymiar stożka [mm] | 11,7 |
| Długość [mm] | 112 |
| Rozmiar gwintu 2 | MM10X1.5 RHT |
| sparowany numer artykułu | 230752 |
L10116KOŃCÓWKA DRĄŻKA OPEL, FIAT
CORSA D, GRANDE PUNTO
| Ciężar [kg] | 0,400 |
| wymagana liczba | 1 |
| Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
| Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 |
| sparowany numer artykułu | L10115 |
| Długość opakowania [cm] | 14,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5 |
L10130KOŃCÓWKA DRĄŻKA CITROEN
CITROEN Nemo, FIAT Fiorino, Linea, Qubo, PEUGEOT Bipper, Bipper Tepee
| Ciężar [kg] | 0,400 |
| Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
| Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 |
| sparowany numer artykułu | L10129 |
| Długość opakowania [cm] | 14,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 9,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5 |
10K9187-OYOKOŃCÓWKA DRĄŻKA OPEL FIAT
LEWA/GRANDE PUNTO, CORSA D
| Wymiar gwintu | IN M14X1.5 |
| Wymiar stożka [mm] | 11,6 |
4S1140KOŃCÓWKA DRĄŻKA FIAT PEUGEOT CITROEN L
LINEA 07 ->, BIPPER, NEMO
| Długość [mm] | 112 |
| Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
| Wymiar stożka [mm] | 11,7 |
| Rozmiar gwintu 2 | MM10X1.5 RHT |
QR3556SKOŃCÓWKA DRĄŻKA KIER. QR3556S
| Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Długość [mm] | 113 |
| Wymiar stożka [mm] | 11,6 |
| Rozmiar gwintu 1 | FM14X1,5R |
| Rozmiar gwintu 2 | MM10X1,5R |
| sparowany numer artykułu | QR3557S |
207 746 TOPRANKON.DRAZKA KIER.
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M 14 x 1,5 |
| Informacja uzupełniająca | z nakrętką |
| sparowany numer artykułu | 208 003 |
| Gwint zewn. [mm] | M 10 x 1,5 |
| Długość [mm] | 112 |
JTE1574KOŃCÓWKA DRĄŻKA OPEL L
| Długość [mm] | 113 |
| Gwint zewn. [mm] | M10x1,5 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | zewnętrzny |
| sparowany numer artykułu | JTE1573 |