0 258 006 376SONDA LAMBDA ALFA FIAT LANCIA
1,6 16V 4 przew. 430mm
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 430 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
ES20344-12B1SONDA LAMBDA FIAT
FIAT, LANCIA
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
DOX-0150SONDA LAMBDA ALFA ROMEO
147, 156 1.6i, 2.0i 16V TS -4przew.-dł.2020mm.
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 93 |
| Ciężar brutto [g] | 140 |
DOX-2006SONDA LAMBDA FIAT
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 46751082 |
| Jakość | OE |
| Masa [g] | 113 |
| Ciężar brutto [g] | 146 |
1.998.242SONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.240 |
09SKV059SONDA LAMBDA
NTK: 1759, 0245, 1798, 0036, 0296, 0409, 1794, 1710, 0377 DŁUŻSZA 0489
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 410 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV638SONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 650 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV993SONDA LAMBDA TOYOTA CITROEN PEUGEOT
TOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 720, 89465-0H010, 894650H010
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77005/FAESONDA LAMBDA UNIWERSALNA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 300 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M 18x1,5 |
| Wersja | Zr Planar |
| Postępować zgodnie z instrukcją montażu |
77224/FAESONDA LAMBDA ALFA FIAT LANCIA
NIE PODLEGA ZWROTOWI
| Długość [mm] | 450 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
175853 FEBISONDA LAMBDA FIAT
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Ciężar [kg] | 0,084 |
7.02604.53.0SONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Liczba zestyków | 4 |
368033 VALEOSONDA LAMBDA
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciężar [kg] | 0,13 |
24-76-0004SONDA LAMBDA LANCIA
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 450 |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |