0 258 986 602SONDA LAMBDA FIAT
Panda Nuova 1.1i (187A1.000), 1.2i 8V (188A4.000) 10.05- -4przew.-dł.310mm.
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
1.998.240SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Długość przewodu [mm] | 250 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
09SKV640SONDA LAMBDA ALFA ROMEO
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 2315 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,23 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV909SONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV993SONDA LAMBDA TOYOTA CITROEN PEUGEOT
TOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 720, 89465-0H010, 894650H010
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77366/FAESONDA LAMBDA ALFA ROMEO
NIE PODLEGA ZWROTOWI
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Długość [mm] | 2400 |
Liczba zestyków | 4 |
Kolor wtyczki | szary |
Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
175909 FEBISONDA LAMBDA ALFA ROMEO
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość przewodu [mm] | 2320 |
Ciężar [kg] | 0,177 |
24-76-0030SONDA LAMBDA ALFA ROMEO
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość całkowita [mm] | 2330 |
Liczba zestyków | 4 |
Ciężar [kg] | 0,263 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |